Koszty i czas dostawy
DOSTĘPNE OPCJE WYSYŁKI
- wysyłka do paczkomatu InPost po przedpłacie (na rachunek bankowy lub za pomocą płatności PayU)
- wysyłka kurierem InPost po przedpłacie (na rachunek bankowy lub za pomocą płatności PayU)
- wysyłka priorytetem za pośrednictwem Poczty Polskiej po przedpłacie (na rachunek bankowy lub za pomocą płatności PayU)
- wysyłka priorytetem za pośrednictwem kuriera DPD po przedpłacie
(na rachunek bankowy lub za pomocą płatności PayU) - wysyłka paczki kurierem DPD za pobraniem
(płatność przy odbiorze) - odbiór osobisty w siedzibie firmy po wcześniejszym uzgodnieniu terminu odbioru
KOSZT WYSYŁKI
Koszt wysyłki zawiera opłaty związane z wysyłką za pośrednictwem kuriera DPD lub Poczty Polskiej oraz koszty bezpiecznego opakowania.
Przewoźnik | Rodzaj przesyłki | Koszt |
List Przedpłata na konto |
od 20 pln | |
Do paczkomatu InPost Przedpłata na konto |
od 13 pln | |
Kurier InPost Przedpłata na konto |
od 19 pln | |
Kurier DPD Przedpłata na konto |
14,00 pln | |
Kurier DPD Opłata za pobraniem |
18,00 pln |
CZAS REALIZACJI
Kładziemy duży nacisk na to, a by czas realizacji zamówień był jak najkrótszy. Zgodnie z obowiązującym prawem mamy na to maksymalnie 14 dni, jednak staramy się wysyłać zamówienia tak szybko jak to tylko możliwe. Standardowy czas przygotowania zamówienia do wysyłki wynosi od 2 do 5 dni roboczych.
Jest to czas potrzebny na zaksięgowanie pieniędzy, przygotowanie i pakowanie. Gdy przygotujemy Twoją paczkę do wysyłki, powiadomimy Cię o tym w e-mailu. Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 11:00 lub w dni wolne od pracy przechodzą do realizacji najwcześniej w najbliższym dniu roboczym.
Przesyłki kurierskie nadawane są za pośrednictwem firmy DPD. Kurierzy DPD dostarczają przesyłki w godz. 8.00-20.00 od poniedziałku do piątku.
Jeśli paczki nie uda się dostarczyć za pierwszym razem, kurier podejmuje kolejną próbę dostarczenia, a w przypadku jej niepowodzenia, jeszcze jedną. Po trzech próbach, paczka trafia na 5 dni roboczych do najbliższego punktu DPD i dopiero stamtąd zostaje odesłana.
Jeśli status Twojej dostawy nie zmienił się od 7 dni roboczych, a firma kurierska nie kontaktowała się z Tobą, prosimy daj nam znać. W ten sposób najszybciej będziemy mogli sprawdzić, gdzie znajduje się Twoja przesyłka, a w razie potrzeby, zlecić jej poszukiwanie.
Przy zamówieniach o wartości powyżej 250 zł za przesyłkę inpostem zapłacisz jedynie 1 zł.
Przy przesyłkach za pobraniem niezbędna jest autoryzacja numeru telefonu (musimy mieć pewność, że kurier będzie mógł się z Tobą skontaktować). W przypadku problemów z autoryzacją prosimy o kontakt (telefoniczny lub mailowy). Nieautoryzowanie numeru telefonu jest podstawą do anulowania zamówienia.
WYSYŁKA ZA GRANICĘ
Wysyłka towaru za granicę możliwa jest wyłącznie po wcześniejszym kontakcie i ustaleniu kosztów.
Shipping to other countries
Shipment to other countries is possible only after prior contact and define the cost of shipping. Shipments to other countries we give only after paying the fee for an order for our bank account. More info: biuro@ultime.pl